۱۳۸۷ مرداد ۲۶, شنبه

اوبونتو سفارش نداده شده رسید

امروز اتفاق جالبی افتاد، یک بسته اوبونتو حاوی ۱۰ تا ۱ر۰۴ر۸ ، ۳۲بیتی برای من رسید! اصلاً من سفارش نداده بودم. جالبی داستان اینکه با پست DHL فرستاده شده ۸ اوت از هلند فرستاده شده ۱۱ اوت رسیده تهران. به خاطر اینکه کارمندان DHL آدرس منو هچل هفت نوشته بودند دو روز تهران مونده و از دفتر مرکزی‌شان درخواست آدرس منو دادند تا ۱۳ اوت تحویل پیشتاز شده و ۱۶ اوت تحویل من. این جزئیات را از سیستم رهگیری DHL گرفتم.

حالا آدرس منو چطوری نوشتند:
HARHAD BAGHERY
FARHAD BNAGHERY
---این خط درسته---
---این خط درسته---
Rafsanjan
ZANJAN

این خط آخرشو از کجا آوردند معلوم نیست! هم وزن بوده نوشتند P:
شماره تلفنمم را اشتباه نوشته! همینطوری یه شماره‌ای ننوشته یه منطقی داره، اومده یه پیش شماره دیگه از رفسنجان را با یه شماره‌ دیگه‌ای زده. که معلوم میشه شماره از دیتابیس در اومده.

حالا یه چیز جالب دیگه:
آدرس صحیح من کنار آدرس اشتباهی که DHL نوشته بوده، بود حالا از وظیفه شناسی DHL تهران بوده که در خواست آدرس دادند یا ...

آخرین درخواست من برای اوبونتو ۰۴ر۸ بوده.
توی سایت shipit هم چیزی از این بسته نیست!

آیا برای کس دیگه‌ای هم این بسته رسیده؟!
یه سوال دیگه، ۰۴ر۸ باگ بزرگی داشته که اینطوری آپدیتشو فرستادند؟

۲ نظر:

ص.ن. گفت...

خدا بده شانس! ما سفارش میدیم و نمیاد بعضیا سفارش نداده براشون میرسه!
نکنه اون سی‌دی‌ها مال من بوده؟ اینا شاید بقیه نشونی را هم اشتباه نوشتند!

Unknown گفت...

یک نسخشو واسه عمو بیار یزد