۱۳۸۶ بهمن ۱۷, چهارشنبه

آیت‌الله موسوی تبریزی به اتهام عدم التزام به اسلام و قانون رد صلاحیت شدم


آیت الله موسوی تبریزی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم از ردصلاحیت خود به اتهام عدم التزام به اسلام و قانون اساسی خبر داد.

آیت الله محسن موسوی تبریزی، نماینده دوره قبل مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به ثبت نام خود برای انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم، گفت: «به دلیل بند یک و سه قانون انتخابات و به اتهام عدم التزام به قانون اساسی و اسلام از شرکت در انتخابات منع و ردصلاحیت شدم».

وی همچنین با صدور نامه‌ای به شرح بسیاری از مسایل پرداخته است که تا ساعتی دیگر توسط آفتاب منتشر خواهد شد.

موسوی تبریزی در گفتگو با آفتاب اظهار داشت: «فکر نمی‌کنم رایزنی‌ها علی‌رغم زحمت آقایان دلسوز نظام، به نتیجه‌ای رسیده باشد».

این عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم افزود: «دلسوزان نظام و علمای اعلام همه تلاش خود را به کار بستند تا انتخاباتی واقعی در کشور برگزار شود و مردم در جهت شرکت در انتخابات تشویق شوند ولی متاسفانه این اتفاق نخواهد افتاد».

وی با یادآوری این نکته که "انتخابات بدون نشاط سیاسی معنا ندارد"، تصریح کرد: «ما مسلمانیم و دم از دیانت می‌زنیم ولی کارهای ما به اعتبار مملکت اسلامی در دنیا ضربه وارد می‌کند».

موسوی تبریزی در پایان هشدار داد: «اما من معتقدم که دست‌هایی هست که به اتحاد ملی درون نظام لطمه می‌زند و کیان مملکت را در سطح جهانی به مخاطره می‌اندازد»

http://norooznews.ir/

هیچ نظری موجود نیست: