۱۳۸۷ اسفند ۱۶, جمعه

رأی شما کیست؟

انتخابات ۸۸ را در پیش رو داریم. انتخاباتی که ۹ ماه به آغاز آن مانده توسط کروبی سر و صدایش آغاز شد. ولی می‌توان آن را به قبلتر از این هم کشاند. دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور و اهداء نشان ایثار و امثالهم. این روزها با اعلام کاندیداتوری خاتمی اوضاع تغییر کرده، در صف اصولگرایان بنظر می‌رسد غوغایی به پا شده، کتاب چاپ می‌کنند که مشاور خاتمی در کنار جاسوس اسراییل عکس گرفته. چه جاسوسی، جاسوسی به استناد همان کتاب(اثبات بازگشتی). این حرفها باشد برای بعد و در فرصتی مغتنم.
حرف اصلی من از اینجا نشأت گرفت که چند روز پیش شخصی از من پرسید به چه کسی رأی می‌دهی؟ کمی فکر کردم و تقریبا بصورت آماتوری دست به سرش کردم. متأسفانه جو جامعه به صورتی شده است که اگر بگویی رأی یک مسئله شخصی است یعنی حتما به خاتمی رأی می‌دهی. ولی بعد که با خودم فکر کردم، گفتم که ای کاش گفته بودم من از رأی‌یم نمی‌خواهم نان بخورم.

هیچ نظری موجود نیست: