۱۳۸۷ فروردین ۲, جمعه

نوروزتان پیروز


هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز


خوب اینم سال جدید
سال پیش که برای من اصلا جالب نبود البته فقط از یک جنبه(که خصوصیه) ولی خوب جنبه‌های خوبی هم داشت که بهترینش تاسیس گروه کاربران یزد بود که به همت ۴-۵ از بچه‌ها راه‌اندازیش کردیم و به کوری چشم دشمنان هنوز هم داره کار میکنه و سر پا است.

این اولین سالی بود که در میبد ساکن بودم. من نمیدونم همه این یزدی‌ها اینجوری هستند یا اینایی که فقط به تور ما خوردند این جوری بودند! اینایی که من دیدیم کشته مرده بزرگی هستند یعنی چه؟ یعنی این که شخصی که ما داریم بزرگترین چه چیز در کشوره، اون یکی دانشمند چه چیزه اون یکی ... اصلا کاری ندارند خودشون چی هستند بزرگ پرستی پیشه کرده‌اند
البته استثنائاتی هم بوده مثل آقای نقاش‌زاده، آقای هادیان


در آخر سال خوبی داشته باشید.
راستی بعضی‌ها عجب حوصله وبلاگ نویسی دارند. من که اصلا حال و حوصله ندارم :P

هیچ نظری موجود نیست: